Pamoka „Matuojame kitaip. Sąvaržėlių liniuotė“
Įkėlė Administratorius· 2023-05-16 18:31:35

Gegužės 15 d. vyko atvira, integruota fizikos ir matematikos pamoka, skirta prasidėjusioms mokyklos ir šeimos dienoms. Pamokoje dalyvavo 6b klasės mokiniai. Pamokos tema „Matuojame kitaip. Sąvaržėlių liniuotė“ .Pamoką rengė matematikos mokytoja J.Gudavičienė ir fizikos mokytoja L.Norvaišaitė. Darbas vyko poromis. Kiekviena mokinių pora gavo po saują sąvaržėlių, kartono lapą, pieštuką, liniuotę, lipnią juostelę. Kartu su mokiniais suformulavome šios pamokos uždavinį, žingsnius tikslui pasiekti, aptarėme, kokias kompetencijas gilinsime pamokoje, išsiaiškinome vertinimo kriterijus. Pažiūrėję vaizdo medžiagą apie senovėje ir svetur vartojamus ilgio matavimo vienetus: colį, jardą, uolektį, unciją ,pėdą ir kitus, mokiniai kibo į darbą [...]

Loreta Norvaišaitė, fizikos mokytoja
Jūratės Gudavičienės nuotraukos

Išplėsta:

Gegužės 15 d. vyko atvira, integruota fizikos ir matematikos pamoka, skirta prasidėjusioms mokyklos ir šeimos dienoms. Pamokoje dalyvavo 6b klasės mokiniai. Pamokos tema „Matuojame kitaip. Sąvaržėlių liniuotė“ .Pamoką rengė matematikos mokytoja J.Gudavičienė ir fizikos mokytoja L.Norvaišaitė. Darbas vyko poromis. Kiekviena mokinių pora gavo po saują sąvaržėlių, kartono lapą, pieštuką, liniuotę, lipnią juostelę. Kartu su mokiniais suformulavome šios pamokos uždavinį, žingsnius tikslui pasiekti, aptarėme, kokias kompetencijas gilinsime pamokoje, išsiaiškinome vertinimo kriterijus. Pažiūrėję vaizdo medžiagą apie senovėje ir svetur vartojamus ilgio matavimo vienetus: colį, jardą, uolektį, unciją ,pėdą ir kitus, mokiniai kibo į darbą. Dirbdami porose šeštokai matavo sąvaržėlių ilgius, skaičiavo jų vidurkius , gamino liniuotę, kurios pagalba matavo daiktus, gautus matavimo rezultatus surašė į lentelę, domėjosi draugų gautais rezultatais, diskutavo . Prisiminėme tokius prietaisus, kaip bezmėnas, blaškas. Buvo įdomu klausytis mokinių pamąstymų apie šiuos įrankius, jų panaudojimo galimybes. Pamokoje prireikė ne tik matematinių žinių, kurias panaudos kitąmet fizikos pamokose, bet ir istorijos, anglų kalbos. Šeštokai labai stengėsi kūrybiškai atlikti savo darbą, daug diskutavo apie ilgio vienetų svarbą. Pamoką baigėme apibendrinimu. Įsivertinimui mokiniai naudojosi „Mentimeter programėle. Visi teigė, kad pamoka buvo vertinga ir įdomi.

Loreta Norvaišaitė, fizikos mokytoja
Jūratės Gudavičienės nuotraukos