Integruotas tiriamasis septintokų darbas „Kas "vagia" mūsų laiką?“
Įkėlė Administratorius· 2023-03-13 19:38:55

Kovo 13-21 dienomis progimnazijoje vyksta gamtos ir tiksliųjų mokslų savaitės renginiai, kurių metu norime pabrėžti, kad be matematikos, be fizikos, be biologijos, be informacinių technologijų, šiandien neapsieina nė vienas kitas mokomasis dalykas.
Kovo 13 dieną septintų klasių mokiniai pristatė fizikos tiriamąjį darbą „Kas "vagia" mūsų laiką?“.
Kiekvienas susimąstome apie tekantį laiką. Koks jis liko praeityje, koks esti dabartyje, koks laukia mūsų ateityje. 7a, 7b ir 7c klasių mokiniai per fizikos pamokas aiškinosi, kas yra laikas, gilinosi į laiko matavimo vienetus, laiko atsiradimo istoriją, laiko matavimo prietaisus, ieškojo atsakymų, ar laikas egzistuoja nepriklausomai nuo mūsų, aiškinosi, kaip suvokiame laiką [...]



Loreta Norvaišaitė, fizikos mokytoja
Ramunės Šaltytės nuotraukos

Išplėsta:

Kovo 13-21 dienomis progimnazijoje vyksta gamtos ir tiksliųjų mokslų savaitės renginiai, kurių metu norime pabrėžti, kad be matematikos, be fizikos, be biologijos, be informacinių technologijų, šiandien neapsieina nė vienas kitas mokomasis dalykas.
Kovo 13 dieną septintų klasių mokiniai pristatė fizikos tiriamąjį darbą „Kas "vagia" mūsų laiką?“.
Kiekvienas susimąstome apie tekantį laiką. Koks jis liko praeityje, koks esti dabartyje, koks laukia mūsų ateityje. 7a, 7b ir 7c klasių mokiniai per fizikos pamokas aiškinosi, kas yra laikas, gilinosi į laiko matavimo vienetus, laiko atsiradimo istoriją, laiko matavimo prietaisus, ieškojo atsakymų, ar laikas egzistuoja nepriklausomai nuo mūsų, aiškinosi, kaip suvokiame laiką. Mokiniai atliko tiriamąjį darbą „Kas "vagia" mūsų laiką?“ minučių tikslumu. Ieškojo, kur laikas švaistomas veltui, iš savo sudarytų duomenų formulavo išvadas, teikė rekomendacijas, kaip galima efektyviau išnaudoti savo laiką.
Darydami tiriamąjį darbą, septintokai mokėsi kelti tikslus, rinkti informaciją apie laiką, kaupti, sisteminti informaciją. Tiriamasis darbas buvo integruotas į fizikos, matematikos, informacinių technologijų dalykų pamokas: per matematikos pamokas su mokytoja R.Šaltyte mokiniai nagrinėjo stulpelines ir skritulines diagramas, per informacinių technologijų pamokas konsultavosi, kaip sudarinėti ir nubraižyti diagramas kompiuteriu. Mokiniai mokėsi rašyti tiriamąjį darbą ir jį pristatyti. Pristatymas mokiniams suteikė nemažai jaudulio, bet kartu ir padėjo ugdyti viešojo kalbėjimo įgūdžius.
Apibendrintų mokinių rezultatų stulpelines ir skritulines diagramas pristatymui sudarė informacinių technologijų ir matematikos mokytojas M.Vitkūnas.
Renginio pabaigoje 7 klasių mokiniai piešė plakatus apie tai, kas yra laikas, laiko egzistavimą ir suvokimą.


Loreta Norvaišaitė, fizikos mokytoja
Ramunės Šaltytės nuotraukos


2023-03-13