Kitokia matematikos pamoka
Įkėlė Administratorius· 2022-06-23 00:00:00

Mokslo metams skaičiuojant paskutines dienas, kai skaičiai, formulės nebetelpa į galveles, ateina laikas refleksijai, pamokoms kitaip ir kitur. Šį kartą su 5c klasės mokiniais pasirinkome Zarasų kraštotyros muziejų, kur vyko tautodailininkės Vilhelminos Raubaitės-Mikelionienės (Kaunas) personalinė šiaudinių sodų ir riešinių paroda „Tradicija tęsiasi“. Pamokos tema „Erdvinės figūros“. Sodų atsiradimo istoriją mums papasakojo muziejininkas, renginių koordinatorius V.Trusovas. Mokiniams buvo skirta užduotis šiaudiniuose soduose atrasti kuo daugiau erdvinių figūrų, pasakyti figūros pavadinimus, elementus, sugalvoti pasirinktam sodui pavadinimą. Mokiniai dirbo grupėmis po 4-5 mokinius [...]


Jūratė Gudavičienė, matematikos mokytoja
Nuotraukos autorės

Išplėsta:

Mokslo metams skaičiuojant paskutines dienas, kai skaičiai, formulės nebetelpa į galveles, ateina laikas refleksijai, pamokoms kitaip ir kitur. Šį kartą su 5c klasės mokiniais pasirinkome Zarasų kraštotyros muziejų, kur vyko tautodailininkės Vilhelminos Raubaitės-Mikelionienės (Kaunas) personalinė šiaudinių sodų ir riešinių paroda „Tradicija tęsiasi“. Pamokos tema „Erdvinės figūros“. Sodų atsiradimo istoriją mums papasakojo muziejininkas, renginių koordinatorius V.Trusovas. Mokiniams buvo skirta užduotis šiaudiniuose soduose atrasti kuo daugiau erdvinių figūrų, pasakyti figūros pavadinimus, elementus, sugalvoti pasirinktam sodui pavadinimą. Mokiniai dirbo grupėmis po 4-5 mokinius. Mačiau, su kokiu susidomėjimu, vienas kitą papildydami, pasiginčydami dirbo mokiniai. Baigiant pamoką kiekviena grupė pristatė savo klasės draugams geometrines figūras, kurias pamatė soduose, matematiškai apibūdino jas, kaip gražiai pavadino: „Piramidžių sodai“, „Kvadratų tiltas“, „Sapnų gaudyklė“, „Grįžulio ratai“, „Kosmosas“, „Figūrų skrydis“. Pasidžiaugę įdomia pamoka, pareflektavę, sugrįžome į mokyklą.
Su 5a ir 5b klasių mokiniais refleksijai buvo pasirinkta tema „Apskritimas“. Pamoka kitaip ir kitur vyko mokyklos stadione. Buvo duota užduotis stadione rasti apskritimą. Prisiminėm skritulio ir apskritimo savybes, kampų rūšis, liniuotės ir matlankio pagalba radome spindulio ilgį, skersmenį, ieškojom kampo dydžio tarp stovinčių draugų, judėjom spinduliu, skersmeniu. Pamokos pabaigoje mokiniai pasidalino savo emocija, kaip pavyko pamoka, supratom, kad taip geriau įsimenama tema, kai pats tampi skritulio elementų dalimi. Sėkmingai pareflektavę, sugrįžom į klasę. Mokiniai sakė, kad lauks daugiau tokių įdomių pamokų.


Jūratė Gudavičienė, matematikos mokytoja
Nuotraukos autorės


2022-06-23