Senovės Roma kitaip
Įkėlė Administratorius· 2019-06-11 10:04:23

Istorijos pamokose mokomės faktų, vertinti, analizuoti, diskutuojame, rašome kontrolinius darbus... Šįkart 7-ų klasių mokiniai baigdami skyrių „Senovės Roma“, pasirinko kitokį apibendrinimo būdą – projektinį darbą. Šio darbo pagrindinis uždavinys buvo informacinių įgūdžių ir kūrybinių galių ugdymas. Mokiniai galėjo savitai perteikti kūrybinę idėją ir praktiškai įgyvendinti sumanymą. Svarbiausias dėmesys buvo skiriamas informatyvumui ir kūrybiškumui.
Rezultatai pateisino lūkesčius... Į Senovės Romos istoriją buvo pažvelgta per poeziją, vaidybą, animaciją, piešimą ir t. t.
Pačių mokinių teigimu, ši veikla buvo naudinga, įdomi, nes į istoriją leido pažiūrėti kūrybiškiau, paskatino domėjimąsi Senovės Roma. Tokia veikla daug įdomesnė bei paveikesnė nei įprastinis kontrolinis patikrinimas.


Gintarė Trukanienė, istorijos mokytoja
Nuotraukos autorės




Išplėsta:

Istorijos pamokose mokomės faktų, vertinti, analizuoti, diskutuojame, rašome kontrolinius darbus... Šįkart 7-ų klasių mokiniai baigdami skyrių „Senovės Roma“, pasirinko kitokį apibendrinimo būdą – projektinį darbą. Šio darbo pagrindinis uždavinys buvo informacinių įgūdžių ir kūrybinių galių ugdymas. Mokiniai galėjo savitai perteikti kūrybinę idėją ir praktiškai įgyvendinti sumanymą. Svarbiausias dėmesys buvo skiriamas informatyvumui ir kūrybiškumui.
Rezultatai pateisino lūkesčius... Į Senovės Romos istoriją buvo pažvelgta per poeziją, vaidybą, animaciją, piešimą ir t. t.
Pačių mokinių teigimu, ši veikla buvo naudinga, įdomi, nes į istoriją leido pažiūrėti kūrybiškiau, paskatino domėjimąsi Senovės Roma. Tokia veikla daug įdomesnė bei paveikesnė nei įprastinis kontrolinis patikrinimas.


Gintarė Trukanienė, istorijos mokytoja
Nuotraukos autorės


2019-06-11