Svečiuose pas girininką
Įkėlė Administratorius· 2019-02-26 23:22:09

Antradienis mokykloje buvo neįprastas ir įdomus – dalyvavome ne tradicinėse pamokose, o edukacijoje Gražutės girininkijoje. Po pirmos pamokos mes, 5c klasės mokiniai, sėdome į mokyklinį autobusą ir, sekdami girininkų džipą, nuvažiavome į dar vis žiemojantį mišką.
Mus šiame nuostabiame žygyje lydėjo trys šaunūs miškininkai: girininkas Tomas ir dar du jo kolegos. Žygio metu ėjome mišku. Vos pradėję eiti, pamatėme tuščias ėdžias ir ten sudėjome savo atsineštas vaišes miško žvėreliams. Mūsų vaišės buvo obuoliai, morkos, kopūstai, bulvės, grūdai, o miškininkų – šienas.
Nuo šėryklų patraukėme giliau į mišką. Eidami retkarčiais sustodavome ir įkeldavome inkilą. Juos kėlėme miškininkų ir mokytojos padedami. Tai buvo nelengvas, bet įdomus darbas, nes inkilus reikėjo įkelti aukštai, kad negalėtų į juos įlipti kokia kiaunė. Juos kabinome ant medžių šakų. Iš viso įkėlėme net tris! Beje, dar sužinojome, kad inkilą geriau kelti į pietinę pusę, kad paukšteliams būtų šilta juose gyventi [...]

Diana Balčiūnaitė, 5c klasės mokinė
Andželikos Vitkūnienės nuotraukos

Išplėsta:

Nuo šėryklų patraukėme giliau į mišką. Eidami retkarčiais sustodavome ir įkeldavome inkilą. Juos kėlėme miškininkų ir mokytojos padedami. Tai buvo nelengvas, bet įdomus darbas, nes inkilus reikėjo įkelti aukštai, kad negalėtų į juos įlipti kokia kiaunė. Juos kabinome ant medžių šakų. Iš viso įkėlėme net tris! Beje, dar sužinojome, kad inkilą geriau kelti į pietinę pusę, kad paukšteliams būtų šilta juose gyventi.
Taip ir keliavome. Žygio pabaigoje aplankėme girininko namą. Miškininkai mus ten pavaišino arbata, o mes juos mūsų mamyčių ir net tėčio keptais pyragais. Vaišinantis prie bendro stalo jie mums pasakojo apie savo profesijos paslaptis, o gamtininkas Mindaugas parodė unikalią, paties surinktą plunksnų kolekciją. Dar sužinojome, kam paukščiams reikalingos plunksnos, kodėl antys birželį neskraido ir kur lengviausia rasti daug plunksnų...
Mums žygis labai patiko. Atsisveikindami pažadėjome dar susitikti – jau numatėme naujas bendras veiklas...
Ačiū edukatoriams ir organizatoriams už įdomias pamokas miške!