2017-12-11
Atkurtai Lietuvai 100





Skaitliukas




PageRank
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar neregistruotas?
Registruokis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo.
Kontaktai (QR)
Progimnazijos kontaktai

Psichologinė pagalba
Psichologinė pagalba
Informacija apie pedagoginės
psichologinės pagalbos teikimą


Klausk psichologo
Psichologinė pagalba
Tiesioginė psichologo
pagalba ir konsultavimas


„Už saugią Lietuvą“
Patyčių prevencijos programa

Nacionalinė socialinio saugumo kampanija
„Už saugią Lietuvą“


„Olweus“
Patyčių prevencijos programa

Patyčių ir smurto prevencijos programa „Olweus“


VK mokėjimo ir LRK pagrindų egzaminai
Egzaminai

Valstybinės kalbos mokėjimo ir Lietuvos Respublikos Konstitucijos pagrindų egzaminai


Perspėjimo sistema
Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistema (GPIS)

GPIS


„Tu – ne vienas“
Tu – ne vienas

Zarasų jaunimo laikraštis
„Tu – ne vienas“

2017 gruodis



Penktų klasių mokinių adaptacijos tyrimo duomenų analizė
...
Kalbant apie klasės mikroklimatą bei gebėjimą užmegzti ir palaikyti santykius su bendraamžiais pastebime, kad didžioji dalis (90 proc.) penktokų teigia, kad jų klasė yra pakankamai draugiška, 83 proc. respondentų geba susirasti naujų draugų, klasėje nesijaučia atstumtais 89 proc. tiriamųjų.
Analizuojant pakitusį mokymosi krūvį ir tempą išryškėjo, kad 91 proc. mokinių domina penktoje klasėje naujai atsiradę mokomieji dalykai ir atsiradusios naujovės bei pasikeitimai jų netrikdo. Tačiau beveik pusė (45 proc.) apklaustųjų nerimauja, kad per pamokas gali nespėti atlikti jiems paskirtų užduočių.
Mokinio taisyklių laikymasis yra kiekvieno mokinio atsakomybė, kuri įtakoja tiek fizinį saugumą, tiek neigiamų pasekmių dėl netinkamo elgesio išvengimą. Kaip nurodo dauguma (79 proc.) penktokų, jiems pavyksta laikytis mokinio elgesio taisyklių ir drausmės, 78 proc. mokinių nurodo, kad pamokų metu jiems pavyksta būti susikaupusiems, išlaikyti dėmesį ir netrukdyti kitiems.
Dar vienas sėkmingos adaptacijos veiksnys – santykiai su dalykų mokytojais, klasės auklėtojo bei tėvų domėjimasis vaiko mokykliniu gyvenimu. Išryškėjo, kad daugumai apklaustųjų mokytojai atrodo draugiški ir pasirengę padėti, o klasės auklėtojo palaikymas yra labai svarbus (90 proc.). 89 proc. tiriamųjų tėvai domisi kaip jų vaikams sekasi mokykloje ir kartu su jais stengiasi aptarti iškilusius sunkumus.
Vadovaujantis tyrimo duomenimis galime teigti, kad bendras adaptacijos procesas vyksta sėkmingai. Atskirų penktų klasių rezultatų pasiskirstymas planuojamas aptarti Vaiko gerovės komisijos posėdyje. Taip pat bus supažindinti ir klasių auklėtojai. Siekiant įvertinti 6-8 klasių ir naujai atvykusių mokinių adaptacijos sėkmingumą, progimnazijos psichologė vykdo individualias konsultacijas bei vertinimus.
Direktorė
Aldona Navickienė

Aldona Navickienė
Gyvenimo aprašymas
(60 Kb, pdf)


Pamokų laikas

1. 08.00 - 08.45
2. 08.55 - 09.40
3. 10.00 - 10.45
4. 11.10 - 11.55
5. 12.05 - 12.50
6. 13.00 - 13.45
7. 13.55 - 14.40

Atnaujinta 2017-09-01

Tvarkaraščiai

5 klasės
6 klasės
7 klasės
8 klasės
Mokytojai
Konsultacijos
Neform. vaikų švietimas
Klasės valandėlės
Mokymas namuose

Atnaujinta 2017-10-30

Pavėžėjimas
Pavėžėjimas

Maršrutų pakeitimai
nuo 2017 m. lapkričio 30 d.

Atnaujinta 2017-11-30

Valgiaraštis
Progimnazijos valgyklos valgiaraštis

Valgyklos valgiaraštis
2017 m. gruodžio mėn.

Atnaujinta 2017-12-01


Dienynas
TAMO dienynas

Prisijungimas


„Vyturys“
Elektroninių knygų biblioteka moksleiviams

Skaitmeninė elektroninių knygų biblioteka moksleiviams
„Vyturys“


Nuorodos

Zarasų švietimo centras



Zarasų „Ąžuolo“ gimnazija



Zarasų „Santarvės“ pradinė mokykla

Daugiau nuorodų ...

Socialinis tinklas