Zarasų Pauliaus Širvio progimnazija - Naujienos: Penktų klasių mokinių adaptacijos tyrimo duomenų analizė
 
2018-08-19
Progimnazija

Emblema

Atkurtai Lietuvai 100





Skaitliukas




PageRank
Soc. tinklo parinktys
Progimnazijos svetainė:


Progimnazijos Facebook puslapis:


Kontaktai (QR)
Progimnazijos kontaktai

Psichologinė pagalba
Psichologinė pagalba
Informacija apie pedagoginės
psichologinės pagalbos teikimą


Klausk psichologo
Psichologinė pagalba
Tiesioginė psichologo
pagalba ir konsultavimas


Patyčių prevencija
Patyčių prevencijos programa

Patyčių ir smurto prevencijos programos progimnazijoje


VK mokėjimo ir LRK pagrindų egzaminai
Egzaminai

Valstybinės kalbos mokėjimo ir Lietuvos Respublikos Konstitucijos pagrindų egzaminai


Perspėjimo sistema
Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistema (GPIS)

GPIS



Penktų klasių mokinių adaptacijos tyrimo duomenų analizė
...
Kalbant apie klasės mikroklimatą bei gebėjimą užmegzti ir palaikyti santykius su bendraamžiais pastebime, kad didžioji dalis (90 proc.) penktokų teigia, kad jų klasė yra pakankamai draugiška, 83 proc. respondentų geba susirasti naujų draugų, klasėje nesijaučia atstumtais 89 proc. tiriamųjų.
Analizuojant pakitusį mokymosi krūvį ir tempą išryškėjo, kad 91 proc. mokinių domina penktoje klasėje naujai atsiradę mokomieji dalykai ir atsiradusios naujovės bei pasikeitimai jų netrikdo. Tačiau beveik pusė (45 proc.) apklaustųjų nerimauja, kad per pamokas gali nespėti atlikti jiems paskirtų užduočių.
Mokinio taisyklių laikymasis yra kiekvieno mokinio atsakomybė, kuri įtakoja tiek fizinį saugumą, tiek neigiamų pasekmių dėl netinkamo elgesio išvengimą. Kaip nurodo dauguma (79 proc.) penktokų, jiems pavyksta laikytis mokinio elgesio taisyklių ir drausmės, 78 proc. mokinių nurodo, kad pamokų metu jiems pavyksta būti susikaupusiems, išlaikyti dėmesį ir netrukdyti kitiems.
Dar vienas sėkmingos adaptacijos veiksnys – santykiai su dalykų mokytojais, klasės auklėtojo bei tėvų domėjimasis vaiko mokykliniu gyvenimu. Išryškėjo, kad daugumai apklaustųjų mokytojai atrodo draugiški ir pasirengę padėti, o klasės auklėtojo palaikymas yra labai svarbus (90 proc.). 89 proc. tiriamųjų tėvai domisi kaip jų vaikams sekasi mokykloje ir kartu su jais stengiasi aptarti iškilusius sunkumus.
Vadovaujantis tyrimo duomenimis galime teigti, kad bendras adaptacijos procesas vyksta sėkmingai. Atskirų penktų klasių rezultatų pasiskirstymas planuojamas aptarti Vaiko gerovės komisijos posėdyje. Taip pat bus supažindinti ir klasių auklėtojai. Siekiant įvertinti 6-8 klasių ir naujai atvykusių mokinių adaptacijos sėkmingumą, progimnazijos psichologė vykdo individualias konsultacijas bei vertinimus.
Direktorė
Aldona Navickienė

Aldona Navickienė

Gyvenimo aprašymas
(60 Kb, pdf)

Metų užduotys
(36 Kb, pdf)


Prašymas
Prašymas priimti mokytis

Dienynas
TAMO dienynas

Prisijungimas


„Tu – ne vienas“
Tu – ne vienas

Zarasų jaunimo laikraštis
„Tu – ne vienas“

2018 rugpjūtis


„Vyturys“
Elektroninių knygų biblioteka moksleiviams

Skaitmeninė elektroninių knygų biblioteka moksleiviams
„Vyturys“


„Už saugią Lietuvą“
Patyčių prevencijos programa

Nacionalinė socialinio saugumo kampanija
„Už saugią Lietuvą“


Korupcijos prevencija
Pranešk STT
Nuorodos

Zarasų švietimo centras



Zarasų „Ąžuolo“ gimnazija



Zarasų „Santarvės“ pradinė mokykla

Daugiau nuorodų ...